مصاحبه آرشیو خبر ها
الگری :  من باور دارم یوونتوس قطعا در جمع 8 تیم برتر اروپاست

الگری : من باور دارم یوونتوس قطعا در جمع 8 تیم برتر اروپاست

از روز گذشته آندره آ آنیلی با تصمیم عجیبی که گرفت شوک زیادی به همه هواداران یوونتوس وارد کرد ، اما گویا با وجود انتقادهایی که از همان لحظه به رفتن کونته از یوونتوس شد باز هم آنیلی بدنبال تصمیم های عجیب است و در آستانه سپردن یوونتوس به آلگری است ! کسی که از میلان اخراج شده است !

 

بر اساس اخبار آنیلی و آلگری به توافقات نهایی رسیده اند . اسکای خبر داده است که پس از مشخص شدن جزئیات آلگری بزودی وارد تورین خواهد شد !

 

از طرف دیگر بازیکن هایی که به یووه بسیار نزدیک بودند در آستانه پیوستن به تیم های دیگر قرار گرفته اند ! گفته می شود که ایتوربه امروز توافق نهایی را با تیم رُم انجام می دهد و قراردادی 5 ساله با این تیم به امضا می رساند .

 

 طبق اخبار آلگری امروز به عنوان سرمربی جدید یوونتوس معرفی میشود اما امروز بازیکنان یوونتوس تمرینی زیر نظر سرمربی جدید خود انجام نمی دهند .

 

ساعت 15 به وقت ایتالیا ( 17:30 تهران ) ماسیمیلیانو الگری سرمربی جدید یوونتوس در مصاحبه ی مطبوعاتی حاضر خواهد شد.

 

طبق اخبار اسکای اسپورت آلگری سیستم 2-1-3-4 را در یووه انتخاب می کند . بوفون درون دروازه ، لختشتاینر ، بارتزالی ، کیلینی و اورا در دفاع . ویدال ، پیرلو و پوگبا 3 بازیکن خط میانی یوونتوس خواهند بود .مارکیزیو به عنوان تک بازیکن پشت سر زوج یورنته و توز بازی می کند .

 

پس از شکست خوردن یوونتوس در خرید سانچز و کوادرادو ، و جدایی کونته از یوونتوس گاتزتا دلا اسپورت احتمال داده است که ویدال برای پیدا کردن فضای جدید و تجربه ای متفاوت با توجه به شرایط نا مناسب یوونتوس ، از این تیم جدا شود .

 

لحظه شماری رسانه ها برای شروع کنفرانس مطبوعاتی سرمربی جدید یوونتوس . رسانه ها ایتالیایی بشدت منتظر شروع شدن کنفرانس آلگری هستند تا شاید خیلی چیزها در مورد رفتن کونته و آمدن او مشخص شود ، اگرچه مشخص است که آلگری در اولین کنفرانس خود به عنوان سرمربی یوونتوس وارد بحث های حاشیه زیادی نخواهد شد .

 

گفته می شود که قرارداد آلگری 2 ساله خواهد بود و این سرمربی برای هر فصل مبلغی حدود 2.5 میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت می کند .

 

الگری صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد : " به همه سلام و وقت بخیر عرض می کنم . من از امروز سرمربی تیم یوونتوس هستم و این موضوع برای من افتخار بسیار بزرگی خواهد بود. بدون شک من وظیفه ی بسیار سختی خواهم داشت زیرا تیمی را از کونته تحویل گرفته ام که سه فصل متوالی قهرمان ایتالیا شده و اکنون این تیم در اختیار من می باشد. ما همه ی تلاش خود را برای ادامه ی این موفقیت ها به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم تیم اول ایتالیا باشیم."

 

" من شکاکیت هواداران را درک می کنم به خاطر این که امروز روزیست که مربی آن ها عوض می شود "

 

" چگونه می توان آن ها را راضی کرد؟ با نتایج،کار زیاد،احترام و حرفه ای بودن.پس از آن هواداران یک دلیل برای شناختن من خواهند داشت "

 

" من از اهمیت مربیگری در یووه آگاهم.من در میلان 4 سال کار کردم.من فکر می کنم آماده ام و قادرم نتایج یووه در 3 سال اخیر را ادامه دهم "

 

" شاید من حتی بتوانم نیم نگاهی به بهبود آن هم داشته باشم "

 

" در خصوص هواداران باز هم تکرار می کنم این واکنش ها به تغییر مربی طبیعی است "

 

" حتی بیشتر از آن به این دلیل که آنتونیو کونته برای یووه در این 3 سال بیشتر از یک مربی بوده است.او برای یووه کارهای زیادی انجام داده،هم به عنوان مربی و هم به عنوان بازیکن "

 

" علاوه بر این ها آن ها در سال های اخیر کارهای فوق العاده ای انجام دادند و ایتالیا را تحت سلطه خود داشته اند "

 

" به طور آشکار ما نیاز داریم که در لیگ قهرمانان بهتر شویم.باشگاه برای پنجره ترانسفر استراتژی خود را دارد و به دنبال رقابتی تر کردن تیم برای ایتالیا و اروپاست "

 

" از امروز ما کار کردن در کنار یکدیگر را شروع خواهیم کرد.برای من یک افتخار بود زمانی که دیروز از من سوال شد آیا هدایت یوونتوس برای من مقدور است یا خیر "

 

" من بسیار خوشحالم و می دانم مربیگری یوونتوس بسیار مهم است.از فردا من در کنار باشگاه،بازیکنان و ملی پوشمان که در جام جهانی حضور داشتند برای یک فصل مهم و توام با موفقیت کارمان را شروع خواهیم کرد "

 

" برای این کار ما نیاز داریم که در کارمان بسیار سازمان یافته عمل کنیم حتی بیشتر از آن چیزی که در 3 سال اخیر مربی و بازیکنان از خود نشان دادند "

 

" یوونتوس یک باشگاه با تاریخ و سنت مخصوص به خود است که در حال ساختن حال و آینده است "

 

" در حال حاضر من نیازمند این هستم که هم به حال و هم به آینده فکر کنم.من تیمی را به ارث برده ام که در 3 سال اخیر پیروز بوده است "

 

" من اینجا هستم تا خودم را وقف بازیکنان و باشگاه کنم و به باشگاه کمک کنم به مسیر موفقیت و پیروزی های خود ادامه دهد "

 

" ما کار خود را با این فرض که رابطه ای فوق العاده با آندره آ (پیرلو) دارم شروع خواهیم کرد.ما با هم صحبت نکردیم چون من تا همین صبح امروز مربی یووه نبودم "

 

" علاوه بر این،آندره ا یک قهرمان بوده و هست.او در میلان من هم تا قبل از بدشانسی ها و مصدومیتش یک قهرمان بود.او همواره بازی می کرد و سال های فراموش نشدنی در میلان داشت "

 

" او دوباره آن ها را در یوونتوس تکرار کرد.بنابراین من از این دوباره با او کار می کنم خوش شانسم "

 

" آن سال آندره ا در میلان مصدومیت هایی سخت داشت و بازگشت به میادین برای او بسیار سخت بود "

 

" در پایان آنچه که رخ داده بود را من شرح دادم.در آن زمان باشگاه،آندره ا و من با هم تصمیم گرفتیم که ترک تیم به صلاح اوست "

 

" آندره آ تصمیم گرفت به یوونتوس بیاید و خوشبختانه من پس از 3 سال در کنار او هستم "

 

" او 3 فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و من باز هم تکرار می کنم از بازگشت و حضور در کنار او بسیار خوشحالم و میان ما هرگز مشکلی نبوده است "

 

" من تیم را میشناسم چون آن ها در این 3 سال بازی های خوبی انجام داده اند و مطلع هستم که بازیکنان بدون نقص عمل کرده اند "

 

" من با کاراکتر تیم با آن ها کار خواهم کرد.تیمی که در این سال کارهای فوق العاده ای انجام داده است "

 

" این کاملا طبیعی است که در ایتالیا یوونتوس به دلیل 3 قهرمانی پیاپی شانس اصلی قهرمانیست.اما ما باید ببینیم تیم های دیگر در پنجره ترانسفر چگونه عمل می کنند "

 

" ما در لیگ تا پایان بازی و تلاش خواهیم کرد.اما در اروپا باشگاه های بزرگی حضور دارند.اما از طریق سازماندهی و استراتژی خوب در بازار ترانسفر همانند کاری که آتلتیکو انجام داد می توانیم لیگ قهرمانانی فوق العاده داشته باشیم "

 

" من باور دارم یوونتوس قطعا در جمع 8 تیم برتر اروپاست "

 

آلگری همچنین در مورد اورا خرید احتمالی یووه هم صحبت کرد :

 

" بالاتر از همه این ها من خودم را به دلیل این که در 4 سال اخیر شانس هدایت میلان و یوونتوس را پیدا کرده ام بسیار خوش شانس می بینم.کاری که قبلا کسی انجام نداده است "

 

" من بسیار هیجان زده هستم چون امروز اولین روز حضور من است.من کمی هم در کنفرانس خبری فرسوده هستم چون در 6 ماه اخیر برای اولین بار است که آن را انجام می دهم ! "

 

" من تکرار می کنم چیزی که برای من مهم و قابل افتخار است ادامه دادن به موفقیت ها و برد است "

 

" اورا بازیکنیست که جایی برای منازعه و بحث ندارد. او در منچستر یونایتد فوق العاده کار کرده است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: